I keep you with me in my heart.

Vaknade nyss, sjukt skönt att få sova. Idag blir de städning pluss träning. Sen senare kanske jag tar mig en lång promenad, hm ja vi får se hur jag mår efter träningen :). Min dröm inatt var sjuk, jag drömde att jag började jobba på max och så bad dom mig göra en orginalburgare men jag klarade inte av de jag visste inte hur man gjorde så jag sprang runt där och var helt lost, haha så stört!  Aja nä nu måste jag faktiskt skynd mig. Vi ses puss.

Jag vet vad jag måste göra, fast att de är så jävla svårt så måste jag försöka. Grymt jobbigt blev allt de hära...
i´m scared to death


Kommentarer
Postat av: evelina

HAHAHA, alltså! du älskar ju verkligen max, tillochmed DRÖMMER om det!!! :'D :'D

2009-06-15 @ 17:50:29
URL: http://fialster.blogspot.com
Postat av: dr joker

nämen :O haha det kom ju oväntat ;P

2009-06-15 @ 22:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0