dålig dålig dålig dag...

okej, de blev ingen samhällslektion, före första hittade jag inte papprena som jag verkligen behövde ha med mig sen hittade jag inte min "tag" som jag också var tvungen att  ha med mig för att komma in på ishallen för att jobba, sen när pappa kom för att hämta mig för att han skulle skjutsa mig till skolan så hade han tagit med sig FEL skor, så då gick jag in igen och surade ist för att fara ! Testade lite kläder från Stockholm, och allt såg bara stört ut så blev bara argare!  och jag har jätte ont i mitt huvud och känner mig allmänt sjuk !! yes underbart. ååååh vad dååålig dag, börjar typ gråta nu, ta mig tillbaka till Stockholm nu! ..  ååh vad arg jag är !!!!!!!!!!!!!!!!!

ta mig tillbaks !  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0