Du är så falsk....

Kvällen igår var mycket trevlig, de började med att vi möttes upp några stycken och beställde pizza sedan drog vi oss med pizzorna och alla grejorna till lokalen. Vi åt och sen brörjade vi spela spel och dricka, sen började ramla in folk, kom folk som jag inte hade någon aning om vilka de var men de var kul de med =). Men de var iallafall hur kul som helst. När festen började närma sig sitt slut så ringde jag mamsen som kom och hämtade mig, tack <3. Somnade nästan direkt när jag kom hem.

Jag hatar verkligen dagen efter man har druckit de är helt hemskt... Varför kan man inte bara må bra dagen efter? då hade allt varit underbart. Fast de är väldigt ovanligt att jag blir bakis, men just nu mår jag illa och jag känner att de bara blir värre och värre, usch !  Nu när jag vaknade upptäckte jag även att jag har tappat/glömt min kamera där borta, pluss att någon har tagit min tröja som jag hade med mig :o........less.   nu ids jag inte skriva nå mer ska lägga mig igen och försöka sussa lite mer! 

kommer bilder från kvälllen antingen senare idag eller i morgon :) pusss

OCH GRATTIS ÄN EN GÅNG LENA OCH LENA :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0