I just wanna scream!

Dagen har varit vääääldigt lång.. Mamma väckte mig klockan 8, klädde på mig och sen drog vi till IKEA. Vi köpte massa grejer till mitt rum, tack mamma!  så nu blire att göra om mitt rum!  Vi for sedan till de dära köpcentrumet, hittade mig nå ingenting, och sen blev de dagens höjdpunkt MAX !! <3. Påvägen hem så ringde pappa mig och berättade att mitt lag gått till final, så mamma skjutsade mig till arcus dä jag såg finalen, och självklart så vann vi ju :D, yey!  Sen åkte jag hem. Trött och less så böjade jag och mamma fixa i mitt rum. vi flyttade fram och tillbaka alla grejorna, men ingenting blev bra!!!!!! ååååh och jag är helt arg nu för att ingenting blir bra !!!!!!!!!!!!!!!! helvette........ och jag hatar mina tapeter !!!
i morgon far jag till pappa och då har mamma lovat att hon ska tapetsera om hela mitt rum och  försöka ställa iordning alla nya saker osv, hm så får se hur de blir... Just nu är jag bara så trött och less och arg och allt, får panik när ingenting blir bra! borde egentligen sussa, men icket, ska lägga mig och se beck.  hejdå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0