i want you.

hehe joo svin stort ,  känn dig hedrad ;D !   Nä precis de är inte så lätt att inte tänka på de, de är helt jävla omöjligt. haha hm ja om de nu var så enkelt.

Förlåååt lukas med K, bätttre nu !? :p

Dagen har varit grymt lång, kändes som att den aldrig skulle ta slut, men tro de eller ej den gjorde de till slut iallafall ;p!.
Stressade hem eftersom att jag har träning snart. Känner mig inte alls taggad inför träningen, vill helst bara ligga hemma i min säng och sussa !!. Aja nä nu ska jag kämpa mig till träningen, vi ses.

ikväll blire att sussa hos Tove :)  niice.   hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja, jag känner mig riktigt hedrad måste jag säga! : ) OM det går tungt så får jag helt enkelt bjuda ut dig på en date och få dig att tänka på annat haha! ; )

2009-03-26 @ 19:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0