I wish I could turn back time

Jag hatar när de blir så här mellan oss hela jävla tiden, jag är så grymt less på de! 
varför blir de så hära?
vad är de som händer?

Ena stunden säger du att du alltid finns där och helt plötsligt så känns de som att du är så långt bort från mig som möjligt, som att du inte änns bryr dig. Jag säger inte nu att jag är bättre för de är jag inte. Men någonting är ju fel när de alltid ska bli såhära mellan oss?  De är ju klart att du inte märkt vad som händer med mig när vi aldrig pratar. Du säger att jag alltid kan prata med dig men de känns inte så kul att prata med dig när de är så här mellan oss? jag blir så osäker och jag är så jävla rädd att de ska bli som de redan har blivit en gång redan för några år sen. Jag vet inte hur du känner, men jag är jävligt less på de hära. Vill att de ska bli som förut för bara några månader sen, då allt kändes bra, jag vet saker förändras men om du bara visste hur mycket du betyder för mig.. Jag behöver dig för att må bra...


Kommentarer
Postat av: din vän

<3

2009-03-04 @ 22:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0