Im done with you !

okej sa mig inte så mycket "kungen"..

Tänkte skriva ett sista inlägg innan jag sussar :) .
Ikväll for jag då ut till Arcus hallen för att se G-stad-LSK såg den med Hanna och Josse, haha fan vad härliga människor ! :D G-stad vann med 8-1 men lite tight var de ju ändå ;D haha.  Åh efter matchen for Josse och Hanna till marre :o, tjockisar ! skoja haha nämen fan så jävla gott och sugen jag är !! men nää jag ska fan försöka börja mitt nyttiga liv igen, de är fan dags nu, ni som har läst mina inlägg fattar nog! De är helt sjukt hur mycket onyttigt jag äter hela jävla tiden :o ojoj inte bra för kroppen ! haha.   Aja nä nu sa jag nog ta mig en snabb dusch innan jag lägger mig och sussar, en lååång dag framför mig i morgon.... inte alls taggad.  MEN MAN MÅSTE TÄNKA POSITIVT !!!


Kommentarer
Postat av: Kungen.

Haha nää, förväntade mig inget annat heller haha : O Någon gång kanske slumpen slår till igen så får jag introducera mig på ett bättre sätt : )

2009-03-29 @ 23:52:56
Postat av: hannnad

Haha Sara, jag ska vara ärlig.. vi drog aldrig på Max.. jag hade aldrig hunnit innan sista bussen. Så det fick bli nudlar hemma istället ;)

2009-03-29 @ 23:58:56
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: Tompa

Fan vad du är JOBBIG och tråkig !!!

Det mesta av det du skriver är faktiskt SKITTRÅKIGT.

Prova att vara POSITIV istället !!

Jag är lika imponerad varje gång av dina inlägg,att man kan vara så j---a trist och deppig,så jag måste bara läsa dom,om inte för oss andra men gör det för dina kompisar.

Puss och ha det bra.

2009-03-30 @ 12:57:02
URL: http://www.watchtower.org/z/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0