Im driving myself insane.

Kort skoldag,  underbart !
Kände mig inte så taggad på data lektionen så var och tog en prommis med T, vi pratade om massa.  Jag tror itne änns min lärare märkte att jag var borta hela lektionen? han har inte så stor koll... Sen had ea jag matte och svenska innan jag drog mig hemmåt. Har grymt ont i huvudet, vet inte om de beror på smällen igår eller om jag börjar bli sjuk? hm, hoppas de beror på smällen. Ska sussa lite och försöka hitta orken till 2 timmars fys pass ikväll.

och en till sak bara , FAN JESSICA OM DU GLÖMMER ! haha ;p

Dagens låt , jätte fin :) !

Kommentarer
Postat av: Jessika

För det första så stavas jag med k! Och för det andra.. JAG KOMMER INTE GLÖMMA.. Men du bör ju komma ihåg saften! ELLERHUR?!?!?!?!?

2009-03-31 @ 21:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0