it´s nice to have you back

Jag och Johanna tog bilen till kvantum där vi köpte godis och hyrde oss en film. Vi stog länge och funderade vad vi skulle se, och ni som känner mig vet att jag älskar skräckfilmer, vet inte riktigt varför jag gör de eftersom jag alltid blir så förbannat rädd och börjar inbilla mig massa saker, men de är väll de som får de så kul, att man blir så rädd? haha. aja vi valde iallafall en skräckfilm fast att Johanna hatar skräckisar , men jag lyckas alltid övertala henne (a). Det blev the strangers - baserad på en VERKLIG historia. Vi for hem till mig , packade in oss med godis, cola, kuddar och gossedjur innan vi slog på filmen. och jag säger bara de, de var förbannat länge sen jag var SÅ jävla rädd. VÄRD att se för er som vill bli rädd, och de som gjorde de ännu värre var ju att de har HÄNT :O!!!! Vi var så jävla rädd så för att vi skulle klara av att se filmen klart var vi tvungen att tända lampan :o! helt sjukt. Men jag hatar verkligen masker, vita jävla masker.. finns de nå läskigare? ..   Nä nu måste jag gå och packa har inte gjort de än och vi åker i morgon :p, De är jag som är tjejen som alltid är ute i sista sekund med allt!.   Men är fan fortfarande rädd. rädd att när jag kollar ut genom mitt fönster så ska någon stå där på vägen precis som i filmen, nää usch de blir nog att sova med tänd lampa inatt, right Johanna? 



Kommentarer
Postat av: johanna

ohja, nattlampan är på inatt.. fyfan, ditt fel. nästa gång, då blir det en komedi så vi slipper gömma oss bakom kuddar och gosedjur ;) haha

2009-03-04 @ 22:56:56
URL: http://tuusenbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0