Jag är lyckligare utan dig i mitt liv !

Fredags kväll så umgicks jag med Tove efter att hon hade kommit hem, vi låg mest och pratade om vad som hade hänt och kommer att hända. Hände inte så mkt efter de, kul att ha henne hemma igen:) <3

Lördag:
For jag på stan med Tove hon skulle klippa sig, och jag kan ju tala om för er att de blev galet snyggt :o!! Har tyvärr ingen bild men ni som ser henne lär ju märka hur jävla fint de blev. Efter att sett henne klippa sig så kände jag att jag också måste klippa mig så jag ska boka tid till samma frisör hehe ;). Längtar faktiskt eftersom jag verkligen behöver klippa mig :o! Aja efter att hon klippt sig gick vi på stan en stund sen kom Alexandra in till stan och umgicks med oss :). Vi drog oss då till max <33333333! ;D. Sen for alexandra på innebandy och jag och Tove for hem till Tove, där Tove färgade hennes mammas hår innan vi chillade i sängen, de blev även FIGHT, tack gode gud att min träningsverk har försvunnit nu, inte allt men de mesta.  haha vi var vilda, slutade med att jag hade en bula i ögonbrynet :o! haha. 

aja sen for jag hem och duchade,  fixade mig lite grann innan jag for till O, Där jag spenderade resten av min kväll :)
Mamma kom sedan och hämtade mig vid 03  någon gång, då fick jag höra att de har brunnti på hertsön igen, ojoj :p
aja nä nu ska jag gå ut till min familj som håller på att grilla, denna dag kommer bara att bestå av PLUGG !!!! ...

pusspuss sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0