så många tankar, så lite ork

Tredje dagen jag är hemma från skolan. okej jag kan erkänna igår mådde jag faktiskt illa och allting, men idag måste jag faktiskt säga att jag mår bra. Men jag har verkligen ingen skolork eller nå, jag vill inte gå till skolan, jag vill verkligen inte de!  Jag vill inte kliva upp tidigt och slita mig igenom en jobbig jävla skoldag. usch blir fan depprimerad..

De måste bli ändring till de hära, jag måste försöka få en bättre inställning till skolan, hm yeah good luck to me..
Nämen de sägs ju att om man tänker positivt ska de ju gå lättare. Så jag får väll försöka ta bort allt negativt och allt klagande om skolan och försöka se de positivt, fast har försökt de några gånger och de funkar inte de heller. Vafan gör man egentligen för att orka med skolan? De är fan en jävligt bra fråga, någon som har nå bra tips?

 Nä nu ska jag ta mig en promenad med hundarna och tänka igenom allt, känns som att de är mkt i huvudet just nu.. Så aja nä vi får höras uppdaterar säkert sen.

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0