some people just don´t get it !

okej de blev att göra båda sakerna, jag och pappsen drog till tunavallen där matchen redan var i full gång, de blev iallafall 0-0, vi spelade inte speciellt bra, vi kan bättre! Men aja  de var ju bättre än en förlust iallafall:) Kul att se alla igen de var ju som ett tag sen, Och som alltid så fick jag värsta energin att jag ville spela! Berättade till min tränare, eller mina tränare rättare sagt, att jag ska börja träna på tisdag och dom tyckre de var jätte kul att jag äntligen får börja :)!  Så ser verkligen fram emot tisdags träningen fast att de är två timmars FYS... :D! 
Direkt efter slutsignalen skyndade jag och pappa oss hem för att se dom återstående två perioderna som var kvar! Fast att jag egentligen itne ville se matchen kunde jag inte låta bli! Jag tyckte Luleå gjorde en bra insats om man jämnför med matchen igår :o !...  fast dock vare inte bara luleås fel igår även DOMARENS fel.. Aja synd bara att dom inte fick in pucken i målet!  Jag tyckte faktiskt att dom var värda att vinna denna match! Aja orka hänga upp sig av de hära de kommer ju en till sesong, haha inte för att jag tror de kommer gå så mkt bättre då men iallafall nu ska jag gå och göra mig klar för sängen är hur trött som helst!  och gissa vem som bara har en lektion i morgon , JAPP jag har bara samhälls i morgon från 08.15-09.30. Och då ska jag direkt gå till Thomas och kolla om han har tid att göra en till stjärna på mig, hoppas!

nä nu sängen, pusss!

When I'm all burnt out
Need a place to run to
No one hears me shout
Lost and all alone
And I'm losing sound
No one understands me
Can't figure out
What I'm gonna do cause' I just can't take it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0