less och tom inombords.

pluggat hela dagen, grymt less nu..

Under kvällens gång har jag även insett att vad jag än gör så skiter sig alltid allting , seriöst, de är sjukt att man aldrig kan lyckas och känna sig riktigt nöjd och glad över de. Men nej självklart inte, inte för sara larsson för där ska allt alltid  skita sig, vad man än gör och vad man än offrar så skiter de sig, Så fort man hinner få de dära lilla hoppet inom sig så bryts de ner lika fort, fast tyngre, och då är man tillbaka där igen, tillbaka till ruta ett.. 
Men jag är så jävla less att allt ska skita sig hela tiden. Varöfr? jag fattar ingenting, fattar inte varför de alltid ska vara såhära, vad gör jag för fel? .. åh sug!. :(   de här är bara så jävla sjukt...                                
   
Jag önska att jag aldrig hade varit där den dära dagen, men de jag egentligen önskar är att allt de här hade blivit annurlunda...

nä nu sängen....

Kommentarer
Postat av: Kungen.

Det är bara vad du tror, visst, det skiter sig då och då. Det behöver inte nödvändigtvis betyda att du har gjort något fel, ett fel i en persons ögon kan vara ett rätt i en annan persons ögon you know.



Inte för att jag vet någonting bakom detta inlägg, men det är min syn på det hela. Det gäller bara att se det positiva i det, en klyscha kanske men så är det. Blir lättare att gå vidare då : ).

2009-03-25 @ 15:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0