sooner or later

Dagen började faktiskt helt bra fast att jag var trött som aldrig förr, men de var inget som fick mig på sämre humör. Men ju längre dagen gick så försämrades mitt humör, och nu sitter jag här i data salen eftersom jag har 2 timmars fucking hål tills min nästa lektion är som är samhälls, hmm lockande.....! Men har lovat Mona nu att skärpa mig så kan fan inte åka hem fast att jag vill de mer än någonting annat nu, och bättre blir de inte när mitt humör inte är på topp! aaja de är bara att bita ihop och kämpa sig igenom hålet och sista lektionen....

Men någonting som har varit kul idag var att vi har redovisat våran film, haha åh gud vad jag skrattade, de var nästan så att de kom tårar! :'). Och våran lärare älskade den. Han tyckte vi var bra skådespelare, och tyckte att vi skulle starta en teatergrupp, hahahaha. Han är verkligen rolig den dära jan ivar, hahaha! nämen MVG till oss :).

Nämen aja nu ids jag inte skriva nå mer för jag vet typ inte vad jag ska skriva, men jag har grymt trååkigtttt och jag saknar Tove, men hoppas du har de bra där borta gumman, vi ses när du kommer hem :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0