A simple line can make you laugh or cry

Före första Tove, ja jag kan faktiskt erkänna jag har gjort samma misstag men jag har då fan inte gjort samma misstag TVÅ JÄVLA FUCKING GÅNGER !!! som vissa andra har, ärtan!! hahaha :D

och före andra om vi nu var på samma fest varför pratade du inte med mig?, eller gjorde du de? kan du inte bara berätta vem du är? :p. är de någon jag känner?

och nuuu till dagen! vaknade tidigt fråga mig inte varför de bara blev så, klev upp och åt kina mat till frulle och ett stort glas med COLA !! (y). <3  Klockan 3 promenerade jag till mormor, eftersom hon fyller år idag och då skulle vi äta dära, så medans alla andra tog bilen så kände jag att jag var tvungen röra på mig så tog på mig mkt kläder och hundarna och började att promenera, HALT som fan, ramlade TRE jävla gånger,  slog armbågen riktigt ordentligt, inte kul alls ! aja efter de for jag till Tove och såg OTH. och den dära tjejen har ju allvarliga problem, seriöst haha  ojoj! ;p  Nu sitter jag bara här hemma och äter chirre med dirre medans jag kollar på när mamma tapetserar , GO mamma ! Väntar även på att pappa ska komma och hämta mig för vi ska till Arcus och kolla när ÄRTAN spelar match mot LSK, och om vi säger så här tove om ni förlorar måste jag nog säga upp vänskapen...... tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Kungen.

Jag kom dit ganska sent, hade nog inte heller så mycket pejl på läget om man säger så. Märkte inte ens att det var du innan du var påväg ut, och inte ens då var jag hundra på att det var du : / Haha, du hade inte heller så mycket koll elle ? : )



Sist men inte minst du känner nog inte mig, vad vill du veta om mig ? : O

2009-03-29 @ 19:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0