Man lär sig alltid någonting nytt.

förlåt, jag vet min bloggdesign har varit så här jätte länge, och ja jag är svin less på den.. Men programmet som jag brukar göra om min blogg i försvann när mamma omformaterade min dator, så de sög! måste försöka hitta ett nytt program eftersom tove tappat bort skivan !!!, men ska försöka fixa se så snart som möjligt :)

Dagen då:
Dagen började väldigt bra kände knappt av min träningsverk var helt i chock. Men ju längre dagen gick desto värre blev de. Och de är fan ingenting att leka med, herregud vad ont jag har i HELA kroppen, men värst är de i benen. och de blev ju inte bättre av att vi sprang på idrotten :o... aja nä ska inte klaga nu att jag har träningsver de är ju de här jag har längtat till :o... Hade fan glömt bort hur jävla ont de gör....... På lunchen gick vi på marre jag, Lena och Sofia, lika gott som alltid :)

Efter skolan gick jag på stan ett tag med Sofia, sen tog jag och lena bussen ut till skogen där vi skyndade oss att byta om sen fick jag vara Lenas modell till hennes uppgift,  kallt som fan var de och de var ju inte LITE vi plumsade haha, men kul var de :)  Sen blev de mat och mys sedan drog jag mig hemmåt och nu sitter jag här helt död!  är så himla grymt trött och de verker i mina ben .. Så  ska ta och sussa nu, fast måste först ringa till tove, haha har lite saker att berätta :D

hejdå puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0