I wish he never looked at me that way

hahaha vare du som ropa? :o, haha åh nej har vi varit på samma fest? :p

De här inlägget hade jag vela tillägna till min kära vänn Tove Barsk.
"första gången är ett misstag andra gången är ett val"   behöver jag säga nå mera?
hahaha fyfan du slår fan allt Tove ! :'D

Annars
är jag jävlig jävligt less, hm ovanligt eller?
Jag och mamma har nyss gjort klart mitt rum, är helt slut, ingen ork finns kvar. Jag och mamma ska då ta oss en promenad upp till ICA för att handla gotta. Påtal om gotta så åt jag Kina mat pluss pizza till middag idag för er som ville veta hur jävla onyttig jag är, pizza igår max till lunch kinamat och pizza till middag och för att få till de riktigt ordentligt så blire ju chips med dipp ikväll, haha.  Nä nu ska jag hjälpa mamma med de sista grejorna innan vi ska promenixa upp till ICA :). 

less less less, de är nog för att jag har fått för lite sömn + annat skit. Nä nu ska jag inte tänka på de längre ska och mysa med mammsen nu, vi hörs, nås på mobilen :).. Tack mamma och syster för att ni har gjort min dag idag, jag älskar er grymt mycket <33

sorry tove de blev tyvärr inte ett inlägg med bara dig i ;)

Kommentarer
Postat av: Toveb

Jag tror jag byter till "två gånger är misstag, tredje gången är ett val"...

haha

2009-03-29 @ 00:01:07
URL: http://toveeb.blogg.se/
Postat av: Kungen.

Haha ja, det ser ut som att vi lyckades vara på samma fest : O, Och ja, det kan ha varit jag som skrek, isf ber jag om ursäkt för mitt odrägliga beteende : (

2009-03-29 @ 16:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0