all out of love

Har just bastat klart och nu ligger jag här i sängen, tänkte att jag skulle skriva ett kort inlägg innan jag ska hälsa på John blund!  Jag har fått en lätt hjärnskakning, så har lite ont i huvudet och mår lite illa men de är smällar man får ta!.  Påtal om annat så vad händer med vårat väder? De är ju mer snö nu än vad de var på julatfon typ :o..  Vill bara får bort snön nu och fram med sommaren , fast vem vill inte de? : p.  Tove du ska inte klaga på att du inte har nått liv, jag har tre prov, massa inlämningsuppgifter + träningar denna vecka + körlektioner, så sluta klaga!!  I morgon är de tisdag som innebär data lektion direkt på morgonen...... yey , loooooove it!  

Nää nu ska jag verkligen sussa, känner bara hur huvudet dunkar :). Men vi syns, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0