mobiltelefon!

Mamma kom hem idag och hade köpt en ny mobil åt mig. Men jag hade redan bestämt vilken mobil jag hade tänkt köpa och de var inte den hon kom hem med. Men hon sa att de var hur lätt som helst att byta den och beställa den jag vill ha. Men nu när hon kom hem med den så blev jag lite osäker på vilken av dom jag egentligen vill ha :o! Så nu har jag besluts ångest över vilken jag ska välja mellan dom. Men jag tror att jag fortfarande ska köpa den jag från första början hade tänkt mig att köpa, blev lite småkär i den så. Men ja vi får se.. Ni får gärna kommentera och säga vad ni tycker och har hört om dessa mobiler! :)

Här är då mobilen som mamma kom hem med och den längst ner är den som jag mest troligen tänker köpa :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

den din mamma köpte var ju snyggare ;) om det var det som var högst upp :)

2009-03-11 @ 17:46:26
URL: http://sofiapetterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0