Now I know your promises were nothing but lies

En vecka har nu gått, och de känns som att de aldrig kommer bli bra ..!

Vaknade då tidigt som alla andra jävla dagar.. och efter att jag vaknat har jag inte gjort ett piss, bara funderat på vad jag ska hitta på denna dag. Bestämde mig då för att höra med Johanna om hon ville hitta  på nå, och hon var på :). Kul, eftersom de var väldigt länge sen sist, minns inte änns när de var?.. Men ja som sagt så ska jag umgås med henne, yey :).  Så ska faktiskt hoppa in i duschen nu och fixa mig lite :)  oj jävlar, klockan är ju förfan 16 redan :O !!!!!!!!!! trode typ klockan var 1? , aah hjälp vad tiden har gått fort !  Aja ska väll hoppa mig in i duschen nu :) nås på mobilen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0