why are you doing this to me?

For ut till storheden med mamma och syrran, vi gick omkring där och köpte tapeter till mitt rum och lite annat smått och gott :). Sen tvingade jag min syrra och mamma att äta på max, så då blev de maxmat :D (y). Efter de for vi förbi lokalen för att  jag skulle hämta min kamera och min "borttappade" tröja, myttade lite i förra inlägget, den var inte försvunnen, haha aja när jag kom in i lokalen var de ingen vacker syn.... flaskor, chips, nötter, spillt över allt , de såg förjävligt ut , tyckte jätte synd om Lena och Lena som var tvungen städa upp allting, om jag hade haft tid hade jag faktiskt hjälpt, men de är ju tanken som räknas eller hur ;D haha nämen aja. Vi for då hem och har inte gjort så mkt. Vi  (jagochmamma) ska nu börja tapetsera och göra mitt rum HELT klart nu, längtar verkligen efter att få se de färdigt :). Så nu ska jag gå och hjälpa till lite :).

Måste även få berätta att jag har hållt på dö av skratt hela dagen. Mamma har berättat om Tuna ligan som fanns när hon var barn som var helt tokiga och allt vad hon nu har berättat. och massa jävla roligt har hänt haha ojoj! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0