You have touched my heart.

Haha jaa jag tror fan du måste göra de Kungen ;D !

Kom just hem från träningen, och de där om framsteg som jag snackde om i något tidigare inlägg kan ni ju bara glömma! De är så frustrerande när man verkligen vill orka men orken finns inte där, de är då man vill ta repet, nä skämt och sido. Jag har ju som sagt bara varit på tre träningar hittils, och jag vet de tar tid att komma tillbaka efter att man inte tränat på ett halvår, men de sjuka är bara att jag har inte de tålamodet att vänta... aja nu måste jag hoppa in i duschen sen vandra mig upp till Tove för att sedan slagga där :) 

Varför säger du massa jävla saker som du ändå inte kan hålla sen?
så jävla dålig stil, håll käften så blir de mycket bättre ! aaah blir tokig...



<3

Kommentarer
Postat av: Kungen.

Jamen då kanske det är bäst jag gör det då! Ses till helgen ? : )

2009-03-26 @ 22:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0