Att se dig nu känns förjävligt..

Matchen gick bra vi (eller kan jag fortfarande säga vi?) aja whatever vi vann iallafall med 2-0 kul. Ska nog inte änns nämna hur sugen jag blev, och hur svårt de var att se att någon har tagit över mitt nr, de kändes. De sög rättare sagt!.. Har funderat länge på om hur jag ska göra nu och jag tror jag har bestämt mig..

aja träffade Tove på matchen och de var grymt länge sen jag såg den spillevinken, grymt kul vare iallafall :D!
Annars har jag itne gjort ett piss idag, känner mig lat som inte har orkat fara ut och springa eller nå, men min träningsverk är verkligen hemsk!..  Nä nu ska jag faktiskt gå och plugga lite teori, sen senare så ska jag nog trulla mig upp till Tove :) Sen senare efter de så får vi se vad som händer, allt är upp till dig!   Nu ska jag gå hejdå puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0