Hatar människor som ljuger...

Ska börja med att säga att igår var de läsar rekord , woho kul, forsätt så :D. 

Dagen då, fick börja som vanligt att stressa som ett tok för att hinna med bussen, i morse vare fan sjukt hur jävla trött jag var, galet !  På skolan hände de väll inte nå specielt, vi fick sluta tidigare. De var underbartt!. gick in till stan med Frida. Tog mig äntligen tid att gå in och snacka med Thomas om min tatuering, han sa att jag skulle ringa i morgon och kolla om de fanns någon tid, men sen så slog de mig jag kan ju inte i morgon eftersom jag ska skriva nationella i matteB hela jävla morgonen fram till 12  då vi slutar. Men funderar på att inte dra dit eftersom jag kan fan ingenting insåg jag idag på matten. Ställde mig då den frågan:
-Vafan har jag gjort alla jävla matte lektioner när jag inte har gjort någonting?
Lena kollar på mig med en arg blick och säger:
- DU har stört mig !
hehe im so sorry (a) Så känner mig iallafall inte så taggad på att dra dit men vi ser ju :).

är ialafall hemma nu, ligger i min säng och känner hur mina ögonlock bara blir tyngre och tyngre. Så ska ta mig en powernap innan maten är klar sen blire plugga för hela slanten.  Nämen skriver nog mer sen ikväll , ses pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiiet, vad ligger rekordet på!? MatteB är ju enkelt, nöt bara in kap. 3-4, det enda svåra : )

2009-05-11 @ 17:37:20
Postat av: Lena

haha, åh.

2009-05-11 @ 18:42:26
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0