I can feel it in my heart

har varit med Tove hela kvällen, och gissa vad vi har gjort?  haha japp vi har spelat farm town all the time ;D De är fan sjukt hur fort man blir beroende av de spelet, har suttit och spelat de sen jag kom hem från Tove också :o! Men de är grymt kul, längtar som fan tills jag har högre level så att jag kan bygga hus och göra de fint som fan. Nä har fan inte tid att sitta här måste in i spelet igen och söka jobb. Men vi hörs puusss sötnos<3

jo oj höll nästan på att glömma och säga att jag är ledig i morgon, ska på ikea med mamma och syster. Är grymt sugen på att köpa nya skor, så får se vad dagen har att erbjuda ;D
joo en sak till LYCKA TILL I MORGON TOVE BARSK!! ska tänka på dig gumman, de kommer gå bra :) <33

Kommentarer
Postat av: hannnad

jag blir galen på detta spelande... SLUTA"!!!!!

2009-05-25 @ 12:07:10
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0