I just need to say, thank you <3

Den här kvällen har bara bestått av plugg + kollat på söndags filmen (SJÄLV, för att en viss person dissa, NÄMNER INGA NAMNA TOVE BARSK) nä skoja bara ;).  Haha mina och toves planer inför fredagen är planerade, om ni börjar sakna oss kan ni ju leta oss baki någon buske eller nå för där kommer vi nog ligga däckade hahaha!  Nämen är grymt taggad inför fredagen, woho!    Jag känner mig jävligt glad också, konstigt men sant, haha ! Äntligen säger jag bara! Har nog bara Tove barsk att tacka för de <3   Nää nu måste jag nog sussa är svin trött, men vi ses pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fredagen kommer att bli awesome! :D

2009-05-11 @ 20:36:02
Postat av: Toveb

Puss raring <3

2009-05-11 @ 22:23:21
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0