I wish i never met you

somnade alldeles för sent igår, sist jag kollade på klockan var den kring 04...
Men jag kunde verkligen inte sluta tänka på dig, vad du gjorde just nu och vad du har gjort och massa, de var helt sjukt, jag drömde till och med om dig !...
Men de är över nu.. Jag måste sluta tänka på allt bra om dig och bara gå vidare!  synd att de blev såhära....

Aja vaknade av att ....... skickade sms, men somnade tack och lov om!
och vaknade nyss, känner att jag hade kuna lägga mig ner och sova mkt längre, men alla i huset är vakna, vi har besök så dom sitter och pratar om massa sen så ville Adam att jag skulle komma in till stan till klockan 3 för då är han i Luleå. Får se om jag hinner.   Klockan 4 ska jag iallafall fara och kolla på min match på skogsvallen, seriepremiären. Undra om suget att börja spela fotboll kommer tillbaka ?, vi får hålla tummarna :) !  Nä nu ska jag fixa till mig lite. Puss

Varför är de så svårt för dig att tala sanning?..



Kommentarer
Postat av: Mr M

Sanningen är den du vet, allt jag säger låter som en lögn men är 110% sant.. Men nu vet vi. it´s over! Synd men sant.

Förlåt

2009-05-10 @ 03:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0