I'm a different girl

Nyss vaknat, somnade grymt tidigt igår. De är ju nå fel när man jämnt ät trött? :s...
Skönt som fan att vara ledig iallafall, sånt gillar vi :).   Men har än inga planer vad som händer idag
förutom att jag faktiskt ska ta mig till karlsvik och kolla på våran fotbolls träning, känns som att jag måste prata mer med Sten (min tränare). Men träningen är inte förrän 16.15. Så får se vad jag hittar på tills dess :p.  Är ju rätt så bra väder ute, så de blir väll att lägga sig i solen och sola :).  Mitt humör för tillfället är inte bra, less...   aja nä nu ska jag ta på mig lite kläder och fika nått, vi ses puss!


maybe I should try to never see your face again.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0