Im still keep fightning !

Woho, jag tog mig i kragen att fara och träna! Sjukt stolt över mig själv för jag trode aldrig jag skulle palla. grymt lat har jag blivit!  Nämen de var hur underbart som helst att få träna ! Har bestämt mig nu att jag ska sluta äta godis på riktigt, haha jag vet att ni inte kommer tro på mig men nu är jag fan seriös, så mitt och toves nyttiga liv börjar i MORGON!  Har även bestämt mig för att börja GÅ hem från skolan varje dag, hehe japp vi ser ju hur de går med de ;D 

Efter att jag hade tränat klart for jag till Tove och färgade hennes hår, och för en gång skull så tror jag att de blev lyckat , haha ;).  Nu är jag hemma, ska gå och duscha sen så ska jag plugga................................ verkligen inte peppad på de men aja..

jo en grej till haha i morgon kommer ni får höra mitt gnäll om att jag har träningsverk ; D, iallafall dom som går i min klass ;)!
Nä nu duuusuchen! pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0