thanks dude, you made my night ! :'D

En kille addade mig på msn för ett tag sen, han började skriva och ville att jag skulle slå på min webb, men jag sa att jag inte ville de, och då frågade han om jag kunde skicka en bild så kunde han slå på sin efter de. Jag letade fram en bild och skickade till han och därefter slog han på webben och DÄR LIGGER HAN MED BARA KALLSONGER OCH MAN SER LIKSOM ALLT HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ALLTSÅ FÖRLÅT MEN DE VAR VERKLIGEN DE ROLIGASTE JAG SETT. Jag var verkligen tvungen att printa så har bilden på min dator, vill verkligen dela med mig av min upplevelse men de hade väll varit allt för taskigt mot killen eller? fast han verkar ju inte ha så problem med att visa sig så, haha ja jag vet inte. Men iallafall när han ligger där så håller han sig på kuken  och verkligen posar!

SaraaaL.blogg.se -/ säger:
har du stånd?
Patrik :D säger:
nee
SaraaaL.blogg.se -/ säger:
okej
Patrik :D säger:
kan inte lägga den neråt för då ligger datan på den ;p

HAHAHAHAHA ?!
 ni skulle ha förstått mycket bättre om ni hade sett bilden TOVE vet hon kan fan intyga hur sjukt de där var HAHAH, de där gjorde fan min kväll, nä nu plugga. Kan fan inte sluta skratta haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fifaaaan

2009-05-27 @ 01:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0