Too much love will kill you

Ja som jag hoppas att ni förstår så har min mogna vänn Tove varit inne på min blogg, och skrivit ett inlägg. Ni får ursäkta men hon har ju trots allt bara en 7:årings hjärna !  ;p.

Nämen kom just hem, blev överlycklig när jag såg min godispåse på golvet och att de faktiskt var kvar massa godis i den, mums :D !  Ja jag ska bli nyttig, men igår vare faktiskt ett undantag, så jag bestämde mig att mitt nyttiga liv ska börja på måndag ist , rigth tove? ;D.

har varit less den mesta delen av skolan, har varit trött och haft ont i huvudet, not good..
Har egentligen inte tid att sitta hära, måste verkligen plugga, så eftersom jag inte har så mkt mer att skriva så ska jag plugga. Skriver säkert ikväll :) puss

Killar är idioter..



Kommentarer
Postat av: dr joker

brudar är överskattat!!!!!!!!!

2009-05-14 @ 09:49:13
Postat av: SaraL

Killar är överskattat !!!!!!!!!!! :o

2009-05-14 @ 11:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0