It feel so empty.

Började 12, underbart !  Hade eng b nationella, ingen kommentar!
Slutade efter de och då gick jag och fikade på stan med Tove och Camilla, sedan drog vi oss hem, åt sen tillbaka till Tove :) Där jag stannade resten av min kväll, Hanna kom också på besök, vi tog de mest lugnt förutom min och Toves fighter, haha inte okej!.  Som ni kankse märkte så var jag aldrig med M.  Aja var/är grymt jävla trött och jävligt less, men på nått sätt känns de ändå som att jag inte kommer kunna somna.. Men fattar inte, de känns som att jag inte vill släppa taget, fast allt jävla skit.. de är helt sjukt.    Aja nä nu ska jag sysselsätta mig med någonting annat, blir nog att göra om min header lite. vi ses puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0