IAM THE CAMERAMAN !!!

Haha jag har faktiskt inga ord från gårdagen, de enda jag har att säga är "mycket ska man se, höra och vara med om innan man dör"  Så sjuk kväll, men ändå grymt rolig,  dock finns de en grej jag hade klarat mig utan, vad hände med allt du lovade?, är så jävla less nu att du aldrig kan hålla de du lovar!!!!...  aja sov iallafall inte hemma, och vart jag sov är hemliigt, haha. Nämen vi sov då inte mkt, när vi kom hem till han såg vi film och vi somnade kanske kring 07 någongång och vaknade 11, eller jag vaknade 11 och väckte han :p kring två drog jag mig till Tove för att snacka om allt jävla sjukt som hände igår, och jaa vad kan man säga, båda var mållösa! Men vi kunde dock inte låta bli att garva åt allt! :'). Vi såg på sex and the city, var så jävla grymt trött så somnade till några gånger. Mamma kom sedan och hämtade mig, vi drog till max, de har blivit FÖR mkt max mat denna helg, INTE OKEJ !  Somnade direkt efter att jag kom hem och sov i 4 timmar, underbart! Har just duschat och ätit lite mackor och druckit varm choklad med mamma och Stefan, myspys :). kanske skulle få sällskap ikäll, vet ej hur de blir men vi ser ju, ska iallafall gå och lägga mig i min säng nu :). Men vi får höras, puss :)

Måste bara avsluta och säga, denna helg har varit SJUK! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0