Even the best fall down sometimes

Ingen kommentar om denna kväll, helt sjukt hur lat jag har varit ! Har inte idas plugga någonting alls. Har legat i min säng, ätit popcorn  och inte gjort ett skit, inte änns slagit upp böckerna. Fan får ångest över de, bajs..   Så ska skippa skolan i morgon eftersom jag inte kan ett piss :/..   dålig stil jag vet, får lite dåligt damvete faktiskt. Men aja smällar man får leva med.
Påtal om annat så fattar ni inte hur grymt sugen jag är på att göra en till tatuering blir helt galen ! är svin taggad på att göra om mitt hål i tungan också men måste iallafall vänta tills eefter helgen, eftersom man inte får dricka ;P.  Blir tokig vill bara göra allt nu!    aja nää har tyvärr inge mer att skriva förutom att i MORGON BLIRE ALKO, och så blire säkert en tripp till shoppingcentrumet där  också woho =D.  Nä nu blire sängen , de är fan ansträngande att inte göra någonting alls  ;P.

Sovgott hörrni för de ska jag göra :).
Puss

funderar även på att bli brun hårig igen, och vad tycker ni om de? :p haha
vet redan din åsikt Lena så du behöver ju inte säga nå ;D POO POO FACE !

Kommentarer
Postat av: rättarN

"becouse" stavas "because" på headern. ig-barn

2009-05-12 @ 14:09:41
Postat av: Anonym

hahahah fan vad rättt! du är så jävla sämst! och jävligt ful för den delen:) speciellt din turknäsa? hahahahah dör av skratt /j

2009-05-12 @ 17:57:17
Postat av: Sara

haha har tyvärr inte märkt de eftersom jag bara kopierade texten från en låt text :)

2009-05-12 @ 19:41:39
Postat av: Sara

Varför vara anonyma, varför vågar ni inte stå för vad ni tycker? haha puss på er :)

2009-05-12 @ 19:42:58
Postat av: Anonym

HAHA jo vi säger så;) hahaha åh fyfan. du fattar inte hur jävla ful du är, du ser ut som en turk! jag och mina klasskompisar har alltid lika ut åt dig i skolan :D haha usch och fyfan, alla hatar dig, de vet du va? och, jag heter johan, puss på dig med! not. /johan.

2009-05-12 @ 19:54:14
Postat av: Anonym

lika kul åt dig* hahah

2009-05-12 @ 19:54:45
Postat av: Anonym

varför ta bort mina kommentarer? haha lol /j

2009-05-12 @ 19:57:42
Postat av: sara

haha jasså kul :) Johan vad ?=) har inte tagit bort nå ?=P

2009-05-12 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0