psykfall!

MEN innan jag går och lägger mig måste jag bara få berätta en grej som hände alldeles nyss! HAHA vet inte om jag ska skratta eller gråta? Men iallafall bara för en liten stund sen så snackade jag med någon kille som addade mig på msn, han kom från Botkyrka. Han var svin kaxig och helt vild, vet inte riktigt vad jag ska säga om detta samtal som vi hade på msn !


Alex - Shiggi | †Lev tung dö ung kom till himlen som en kung† säger:

ca hälften av stockholms befolkning vet vem jag är, folk i gbg vet vem ja e, folk över hela jävla sverige + i ungern vet vem jag är

Alex - Shiggi | †Lev tung dö ung kom till himlen som en kung† säger:

ja vill att du ska inse att du jiddrar med helt fel person din lilla kåta hora. Ja kommer leta upp dig :)

Alex - Shiggi | †Lev tung dö ung kom till himlen som en kung† säger:
jaja, tackar för din ip adress :) O tackar för din bostads adress :) Ja kommer inom 1 år :) Akta ryggen ;) O håll din familj hemifrån, de kommer inte bli kul. ska bli kul o se hur du ångrar dig ;) Puss o slick på din lilla fitta din hora! :)

SaraaaL.blogg.se -/ säger:

haha så du ska döda mig?

 Alex - Shiggi | †Lev tung dö ung kom till himlen som en kung† säger:

Nej, ja ska binda din familj, Våldta dig framför dom sen döda en efter en o spika fast dina armar o ben i golvet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

olaga hot, kasta en anmälan på pojken så kan vi skratta åt han allihopa.

2009-05-17 @ 02:53:54
Postat av: Adam

Inte okej. Haha ^^

2009-05-17 @ 11:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0