vi hade nå som ingen annan hade

Eftersom jag har legat på lat sidan hela dagen idag så har jag bestämt mig att jag först ska fara och springa sen så ska jag fara och simma :). Hoppas de är fint väder i morgon!  Sen senare på kvällen ska jag umgås med Tove och se söndagsfilmen + OTH, de får vi fan inte glömma denna gång Tove! 

Annars har jag inte gjort mkt ikväll, for aldrig till Tove, och de andra sket ju sig också. Fast de förstog jag ju nästan redan från första början FAN vad less jag blir på dig helvette! du säger att jag disssar, pfft bullshit!.  aja orkar inte bry mig om dig mer!  Har även kollat igenom massa gammla bilder, och nog fan vill man ha tillbaka vissa stunder i livet, de finns massor man saknar. Men inget man kan gör nå åt, livet går vidare men minnerna lever föralltid kvar!.

Nä nu borde jag nog sova, ska upp rätt så tidigt :s.  Men vi ses puss




Kommentarer
Postat av: Malino

hahaha vilken bild! Är det Simon näst längst till vänster :O?

2009-05-24 @ 14:12:23
URL: http://mawlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0