you let me down.

Haha sitter här i min säng och tänker på allt som hände igår, och man kan bara skratta åt alltihopa!!
aja har legat ute och solat och har faktiskt fått färg, har till och med bränt mig i ansiktet :p . Gick in för en stund sen för de kommer att börja regna vilken sekund som helst, de är alldeles mörkblått på himlen, fan! kunde de inte ha forsatt att vara fint väder?  Jag hoppas att de går över fort eftersom jag hade tänkt att cykla till porsön för att se LIRA-GAMMELSTAD! Vi får ju se hur de blir med de nu!  Måste även prata med min tränare. Så jag ska ta mig en dusch nu och fixa till mig lite :). Vi ses, puss

Jo en sak till min träningsverk är ju inte bättre idag, fyfan i helvette så ont jag har, mest i min vad, kan seriöst knappt gå, då vet ni de hejdå!

De är fan lika att inte bry sig för då blir man inte besviken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0