After rain come's sunshine

Är på lite bättre humör nu, ångesten finns kvar men har förträngt den en stund. Så jävla skönt när den försvinner! Har faktiskt skrattat rätt mkt ikväll trots allt skit!   Mina vänner måste ju vara dom bästa!. Någonting mer som har fått mig på bra humör är att jag ska snart göra min tatuering, längtar grymt. Är fortfarande lite osäker mellan två stycken texter, så vi får se :).  Har iallafall nyss duschat och ligger i sängen ska snart lägga mig och sova, skönt som fan ska de bli!  I morgon åker jag och Johanna till skellefteå de ska bli riktigt kuul så lär nog kommer hem rätt sent, men skriver då iallafall. Pusspuss

Jag saknar dig Adam Engfors <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0