I feel so lonley

Filmen var hemsk, usch fick typ panik,  tänk om de händer? ..
Men ibland så var den lite overklig. Men i helheten var den bra, helt klart sevärd!

Nu har jag iallafall kommit hem för en stund sen. Sitter på min vanliga plats i sängen med datorn framför mig och tänker på allt.. Allt skit som händer, hur mycket jag saknar vissa tider/stunder i livet, hur mycket jag vill bort här i från, hur saker och ting helt plötsligt bara förändras osvosv..  Vill bara få alla tankarna att försvinna usch nä mitt humör är på noll just nu. Jag hade gjort vad som helst just nu för att få krypa ner i sängen med dig och mysa..
Nää nu börjar de fan gå utför ska gå och lägga mig och hoppas på en bättre morgon dag...

De känns som att de var flera månder sen jag hörde din röst och ditt underbara skratt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0