I miss you a lot..

Dagen har varit händelserik om vi säger så haha åh vill dö! ;)
Den började med att Maja ringde klockan 9
-Vart är du Sara?
jag: - eh FAN har försovit mig
Maja: - Ja jag förstog de!
Haha så stressade mig iväg till skolan HELT I ONÖDAN eftersom dom vi skulle intervjua inte var på skolan så vi hade ingenting att göra. Maja for hem som normala människor gör när man slutar där kring 12 men inte jag! Jag satt kvar i skolan till klockn 17.00 med Lena och Hannah innan vi drog oss hemmåt. Där låg jag helt rastlös till klockan 22 då Per och Auland erbjöd sig att komma och umgås eftersom jag hade panik av rastlöshet!! Vi såg hell´s kitchen och navy CIS. Sen slog vi av TV:n och låg bara och pratade om allt möjligt från himmel till jord. Mycket skratt blev de! Auland med sina berättelser hahaha ojoj! ;'D. Nä måste erkänna, de kändes tomt utan dig Åbbe! Men så går de när går på hockey när man är sjuk ;D!!

Klockan är nu snart 4 :o..
Jag har nationella prov i svenska B i morgon klockan 08.15. LYCKAT SARA!.. Men jag kan verkligen inte sova är hur pigg som helst och mitt huvud värker så förbnnat mycket. Har nog aldrig någonsin gjort så här ont, känner mig helt vimsig, plus att jag är myssjuk.. aja nä ska försöka sova lite...

Ja kul då blir de att äta tabletter...

så klockren bild på mig just nu, för exakt så ser jag typ ut!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0