Festen....

okej festen i Boden vad säger vi om den tjejer? hahaha jag har nog ingenting att säga, kan bara skratta! Så jag  tror de är bäst att inte berätta nå, dom som var där vet plus Åber,  Auland och Per och de räcker nog! haha. Men nog fan hade vi kul alltid.  Fick ju träna på min engelska, hahaha jag skäms!  Nämen riktigt trevligt att träffa nya människor, och hemma fester slår ju allt ! (y).

Morgonen var inte så tung som den skulle ha varit om man tänker på i vilket tillstånd jag var  i när jag somnade! Jag mådde faktiskt riktigt bra, mådde lite illa och lite huvudvärk men annars helt OK,   underbart :)!

Jag och Lena har mest farit runt och snurrat lite här och där och nu ska vi fara till boden och fixa klart vårat projektarbete de kommer kännas skönt att få skicka in skiten.  Sover även i boden, men nu stressar lena så måste skynda,  vi ses  pusss! :)

Min tatuering :)

Lenas :)

avslutar med en bild från igårkväll, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0