Glöm dina bekymmer imorgon kommer de nya

Fotningen började åt helvette för att kameran inte funkar, hm ovanligt att skolans kameror tjorvar, svin less blev jag så ringde till min fotolärare och frågade vad som var fel, men tror ni han visste ? eh NEJ vad fan hade jag egentligen förväntat mig?... Men fixade de iallafall och kunde fota! De blev väll ändå rätt ok, hatar att fota i studion.. Men gillade bäst den sista bilden ;D!. Ni ska få se sen när jag redigerat dom osv :)

Har nyss hjälpt mamma och steka lite köttfärs för hon har tydligen kommit på att hon har svininfluensan. Tror hon bara utnyttjar mig eller vad tror ni?  Nä ligger jag i sängen nu och håller på somna helt galet vad jag blev trött :o.. Ska nog ta en PN. Skriver säkert sen :) . Pusspuss

Tack Per och Tove att ni ställde upp :)
Åberg du kommer också få fara med i ett kort bara så att du vet. Vare sig du vill de eller inte ! ;p


Kommentarer
Postat av: Åberg

Inte en chääns att jag ska vara med på nå kort! ;o

2009-11-09 @ 18:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0