Dreams..

Har drömt världens jobbigaste dröm inatt, jag har vaknat fler gånger med gråten i halsen. Men när jag väl har somnt om har drömmen forsatt, de var som att den aldrig försvann. Jag kunde inte drömma om något annat. Jag hade fan hellre varit vaken hela natten än att drömma de jag har drömt.. Sitter fortfarande med gråten i halsen och en stor klump i magen, tänker på allt om hände i drömmen som jag helst bara vill glömma, men kan inte.. De som skrämmer mig mest är att drömmen kaske är sann? eller kommer att bli sann.. Nä fan vad jobbigt de var.
Varje gång jag har drömt någonting hemskt/läskigt har du alltid legat brevid mig och sagt att jag kan vara lugn för att du finns där hos mig, men inatt fanns du
inte hos mig....

Varför drömmer man egentligen?.. Vad betyer drömmarna man drömmer?.

Börjar 12.15 så s börja fixa mig lite och äta en rejäl frukost (glass + cola) mumms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0