helt lost..

Känner mig tom, yr, svag, helt jävla lost. Går snart in på tredje dagen utan mat, vad är de som händer? jag kallsvettas och allt känns helt konstigt. De enda jag känner är hur mitt huvud dunkar. Jätte jobbigt.

Fick ett sms av Per där de stog:
Läste just din blogg, tycker du borde gräva en grop istället.. Jag kan komma med ett sugrör sen när du är klar med gropen.
Hahaha inte okej men nog fick jag mig ett leende på läpparna!

Men måste nog tacka Per, Åberg och Lena för att mitt humör är så bra som de kan vara för tillfället :)! <3

Ska försöka orka mig upp ur sängen pappa hade slagit på bastun så ska försöka bli lite fräschare, får se hur de går har itne stått på hela dagen har typ glömt bort hur man går ! haha nä nu ska jag försöka orka mig upp sen vet ni vad jag ska göra sen ?!?!?!?! jo lägga mig i sängen igen, ovanligt va? för i min säng har jag ju aldrig legat....
frågan är ju bara hur länge klarar man sig utan mat? ..

saknar den glada sara :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0