hold my hand

Är hemma från skolan idag med. De har inte blivit någon förbättring! Får inte i mig någon mat eller nå ..  Nä ska lägga mig i sängen nu och forsätta se tv. Jag förstår inte att man kan vara så trött som jag är när man sovit i en och en halvdag och bara legat i sängen :O! De är ju nå fel. 

Någonting mer som är fel och som stör mig otroligt mycket är DU!
helvette låt pojkjäveln ha vänner, jag fattar fan inte vart problemet är!?
VÄXUPP förfan!!!!!!!!!! gaaah blir tokig om du har problem med med mig TA DE MED MIG !!

Sen igår fick jag ett erbjudande som fick mig på ett mycket bra humör. Vet inte riktigt hur seriös han var men jag hopppas typ att han är seriös, de hade varit sjukt men ändå kul  ;P! Vet Lena att du inte gillar de men vi får se hur de blir. haha :)!

bye

Jag saknar dig så de gör ont ! <3


Kommentarer
Postat av: Lena

Kommer ju bara gå så äckligt mycket bensin (diesel) för mig dårå!!!!!! hahahaha.

Meen sålänge du är glad (:

2009-11-04 @ 17:57:58
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: Lena

Kommer ju bara gå så äckligt mycket bensin (diesel) för mig dårå!!!!!! hahahaha.

Meen sålänge du är glad (:

2009-11-04 @ 17:58:14
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: m

Om du har problm med mig så kan du ta dom med mig..

2009-11-05 @ 13:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0