I feel bad

När klockan ringde 06.15 så tänkte jag "nää jag orkar fan inte, jag tar mig en liten sovmorgon" och somnade om! När jag sedan vaknade där kring 9 tiden så hade jag fått ett sms av Erica där de stog att våran psykologi lärare var sjuk. och att vi ändå inte haft någon lektion. Så slapp känna någon skuld att jag sov ist för att fara på lektionen ;D! Sen var de styrke test på idrotten och jag har inte tränat på hur länge som helst!  Svenska lektionen som är våran sista lektion på fredagar är ju världens mördar lektion :o... Den är 1 timme och 45 min. Ofta de änns är lagligt att ha så lång lektion.... och helst inte när Lena(sjuk) inte är i skolan, vem fan ska jag störa och fula mig med när jag inte orkar koncentrera mig? 

Men jag överlevde och nu ligger jag i min säng med en sprängades huvudvärk nyss ätit tacos! Ska städa upp lite i mitt rum sen ska mamma betala min bensin så att jag tar mig till Lena. Blir att hänge med henne ikväll, stackarn är ju sjuk så någon måste ju dit och liva upp stämningen lite. Ska även färga hennes hår brunt ;D bild kommer på de. Wohoo ;)!  byebye

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0