I´m falling back.

Frågan är egentligen vem som har problem med vem !  Och jodu de kan jag lova dig, lär ringa dig inom en snar framtid!

Bastningen igår var nog ingen bra idé. Eller de började bra men sen blev de kaos. Jag höll på svimma flera gånger. Höll knappt på ta mig därifrån!  Men de slutade lyckligt iallfall. Tog mig upp i sängen där jag även somnade!.  De första jag såg när jag vaknade upp på morgonen var snöstorm!  traaagiskt, vart fan tog sommarren vägen? Men visst kan de vara mysigt med snö också men jag tycker de kan vara sommar året runt :)

kände mig alldeles yr när jag vaknade men kände att jag var tvungen komma ut, håller på bli galen att bara ligga i sängen. Så kämpade mig till mamma som hade en aning panik! "ååh gud vad blek du är, har du ätit nå?!" ehm nej jag får inte i mig nå?.. "Sara du måste äta annars kommer du sluta som den dära 8:åriga tjejen som nyss dött"  Så höll hon på hela tiden. Klart jag fattar att jag måste äta men jag får inte i mig nå?! Bättre blev de inte när mormor ringde, DU KOMMER DÖ! hah nej jag komme inte dö! Mamma lyckades iallafall få i mig en riskaka.

Följde sedan med min syster på dollar, dåligt av mig!  Så som jag såg ut borde jag fan ha blivit inlåst, åbbe och per vet ungefär. Åbergs kommentar: Om jag såg dig hade jag låtsas som att jag inte kände dig!.
Nu ligger jag här hemma i min säng igen, de har varit en tuff dag och känner att jag håller på somna! så ska nog lägga mig och sussa ett tag. Vi ses puss!!

Pappa: Sara är du gravid?
haha !




Kommentarer
Postat av: mr_happy

åh så töntigt stt sura tänk tillbak på din tid i slottet och njut:)haahaa

2009-11-05 @ 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0