I see your face and it keeps me going

Borde verkligen inte blogga just nu eftersom jag ska upp om typ 5 timmar, för att jag ska gå på stan med mamma!.  Men tänkte att jag inte uppdaterat på länge så måste göra de nu. För jag förstår att ni verkligen vill veta vad jag har gjort när jag inte har bloggat, riiiiiggght ?.

For till Adam i torsdags, kom hem idag kring 22 tiden. Så har spenderat min tid hos han, en underbar tid har de varit. Frågan är ju då vad jag och han har gjort för de är ni säkert super intresserade av. På kvällen drog vi till Elin där vi bakade och bara tog de lugnt vi drog där ifrån vid 06 tiden. Sen så sov vi till 6 på kvällen haha. As skönt var de!  Sen tog jag bussen som gick 20 hem.

Då var de bara snabbt hem duscha och försöka fräscha upp sig lite innan jag mötte upp Lena på Kvantum. Kvantum = chips och dipp <3. Sen blev de hem till Lena och redigera lite film osv.

You are fucking awsome man <3 !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0