i'm not a dreamer but i dream about a dreamlife

Känns som att jag har legat på mitt rum i flera månader, känns som att jag ligger sjukt mkt efter i skolan, usch...
Men jag måste ut, hur dåligt jag än mår måste jag ut NU. Jag håller på blir helt galen av att bara ligga i sängen.. Så nu ska jag faktiskt ta på mig kläder och ta mig en promenad till mamma. Ska höra med henne om hon kan färga mitt hår också om jag inte somnar när jag väl kommit dit. Ansträngde att gå.. Har ångest över att jag inte har tränat på hur länge sen som helst.. Påtal om att träna så låg jag länge igår och funderade på om jag ska sluta med fotbollen.  Fast kanske bara har kommit i en sån svacka nu när jag är sjuk, vi får se..

Ska iallafall försöka orka mig upp på öppet hus i morgon, får se hur de går med de! Nä nu ska jag börja vandra, vi ses.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0