Im not a girl not yet a women

Hur jobbigt är de inte att stiga upp tidigt trött som ett as när någon annan ligger kvar i sängen och sover... och helst om man bara sovit i någon timme! Men jag kämpade, haha. Dock så är jag på tidender nu i 3 veckor, AS SKÖNT! Slutade klockan 2 någon gång, så jag for hem och mös ett tag innan jag var tvungen fara och jobba. Tror ni jag var sugen? eh nej hatar att jobba åt luleåhockey, hatarhatarhatar!!.. Hade hellre stannat i sängen och myst! <3 Var as less över att jag va tvungen jobba, Adam drog hem plus att jag inte sovit nå så mitt humör var nere på noll! Men fick sedan ett sms som fick mitt humör att stiga till tusen :') <3. Kändes som att jag jobbade i en evighet ville bara hem till min underbara säng!  och nu ligger jag äntligen i den, underbart!  Är hur jävla trött som helst fattar ingenting just nu. Så ska slänga mig i duschen innan jag lägger mig ensam i sängen, hatar att sova ensam..

Jo förutom att jag var galet less när jag jobbade och hade sömnbrist så funkade inte kassorna och självklart ska de bli strömavbrott så de blir asmörkt så man knappt ser nå! BRA luleåhockey ni ..... åh finner inga ord vad less jag blir...

Nä nu sängen kommer bli satans skönt! Sovgott

Pusssnygging <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0